Milloinkohan viimeks?

                                        Holá mishamigos Hei te pienet muruset  ( ´ ▽ ` )ノ Tosiaan, milloinkohan viimeks tänne tuli posta...

                                        Holá mishamigos


Hei te pienet muruset ( ´ ▽ ` )ノ
Tosiaan, milloinkohan viimeks tänne tuli postaus? Tammikuussa....huhhuh...anteeks.



Eli en siis ole lopettanut kuvaamista, MUTTA...

1. Oon nyt lukiossa, aika menee siihen
2. mulla on nuket edelleen kesken. Ei obitsuja tai muuta.
3. Mä oon vaan ihan saakelin laska

Joo mut nyt olis tulossa shotin poikanen, pahoittelen, jos jotkut kuvat näyttää samalta ( ´ ▽ ` )ノ

                                                              Laittakaa soimaan :3




                                               SHOT: summertime sadness


















Olen hyvin pahoillani laadusta, en jaksa panostaa, laiska minä. Mutta joo, vaihdoin Percentialle Hard bustin ja peruukin. Mul on tää lukuvuos menny ihan jees ja kesälomaki alkaa, katotaan jaksanko kuvata kesälomalla ollenkaan ;) no kyl mä varmaan jotain jaksan kuvata...kai. Mut joo kertokaa miten teillä menee :3
nähkäämme ensi jaksossa ;3


You Might Also Like

1 kommenttia

  1. jee lapsi sinä postasit! höh pääsin vata nyt koneelle kommentoimaan, perkl

    mut nää kuvat on ihanii ^^ varsinkin rampoliinin hyppy kuva! miku hatsunen asu sopii Pecentiale tosi hyvin <: tosi soma tyty, rakastan noita meikkejä <:

    VastaaPoista

Flickr Images

Translate