Joulun päivittelyä

Luulitteko etten palaisikaan? No, väärässä ainakin olitte. On tultu kuvailtua aika paljonkin tässä viimeaikoina ja nuket on kokoenu tie...

Luulitteko etten palaisikaan?

No, väärässä ainakin olitte. On tultu kuvailtua aika paljonkin tässä viimeaikoina ja nuket on kokoenu ties millasia muutoksia.

Kuten ehkä osa teistä on huimannu, mulla on siis nukkeprofiili instagramissa. Se on ihan julkinen et siellä saa käydä tirkistelemässä. Nimi on faunilapsi.

Saatte nyt kattella notain mun muokkaamia kuvia ja vastaavaa ja lopussa Lou hieman kertoo yheestä asiasta ;3








Kuten ehkä huomasittekin, niin Loun meikki on taas hiukan muuttunut. Tänään olin rohkea kakka ja kustomoin Loun huulet.


Te ootte nähneet, kuinka mun kustomointitaidot on vaan "kehittyny" ja himoan vaan lisää kustomoitavaan. Haluaisin avata kustomointi shopin tai jotain vastaavaa (oonhan jo iso tyttö 17-v koht 18) ja oon ajatellu sitä jo aika kauan, siinä olis jopa hyvä tapa saada rahaa ja nauttia työstä, Musta vaan tuntuu, ettei mun äiti antais luopaa siihen (köh, en oo ees kysyny, mut eihän se ketään tapa, vai?) 

Hinnat olis aika silleen semi tällaset

Full custom/ koko kustomi 
n.30-45e
-huulet
-luomet
-silmämeikit
-blushaus
- jotain kuviointeja esim, sukarskull jos itse haluaa

joku yksittäinen kohta, minkä saa valita
15-25 e
Esim. silmät

Postituskulut olis tietysti teidän kontolla.
Mukaan sais laittaa toivomuksia tai voi jopa piirtää kuvan, millaiseksi nuken haluaa.

Tässä näkyy, miten oon "kehittyny" vas. vanha, oik. uusi

Nyt on aika päästää tää mun faunilapsi valloilleen ja annetaan Loun puhua



 Louise: Heiij, kaikki varmaan muistaa mut, Loun (nun),
Jätti sano mulle, et mun pitäis kertoo jostain teille.
Jätti: Niin, Joulusta.

 Louise: Niin, siitä. köhköh, pahoittelen taustaa, ei oo hirveen joulunen. 

 Louise: Siis kohtahan on joulu. SIIS IHAN KOHTA! Voitteko uskoa sitä?!  
Jätti: Kyllä ne varmaan uskoo "Ò~ó)

 Louise: Tää vuos on ollu kaikkea toimintaa täynnä.
Jätti: Ai on vai -.-

 Louise: Tää joulu tulee olemaan mun (ja jätin köh) osalta suurenmoinen, koska...

Louise: ...KOSKA ME MENNÄÄN PRAHAAN! En oo koskaan ollu lentokoneessa ja oon halunnu matkustella. 



Juu, ollaan siis 23.pv' lähössä Prahaan ja ideana olis Louise ottaa mukaan (köhköh äiti ei tykkää) ite oon ihan sika innoissani, koska Prahassa on mun suosikkitaiteilijan (Alphonse Mucha) museo ja sinne on PAKKO päästä! Jouluunki on enää pari päivää.




You Might Also Like

2 kommenttia

  1. Uu jos joku joskus tarvii meikkii lähetän siulle <3 tosin youka ja poropoila on ainoot joita aijon lisä customoida ja oon atm tyytyväinen niihin xD

    PIJÄ UPEETA JA HAUSKAA PRAHASAA, OTA PALJON KUVIA JA NAUTI MAHOLLISESTA KIVASTA SÄÄSTÄ.

    En nyt kommaile kuvia enempää ku tein niin jo instassasi hehe

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kylkyl ;3 mut jos tulee jotain et haluut customii, niin mulle vaan viestii ;3

      Poista

Flickr Images

Translate