Virhemiitti hesassa sanomatalolla 9.4

Hohhoijaa...mitäs sitä pitäis vaikka sanoa :/ No miitti oli ihan sika ihana. Tyksin kovasti :)  Oli tosi innostavaa, et ihmiset tuli hö...

Hohhoijaa...mitäs sitä pitäis vaikka sanoa :/
No miitti oli ihan sika ihana. Tyksin kovasti :) 
Oli tosi innostavaa, et ihmiset tuli höpöö mulle rohkeesti :3
Oli hyvin outoa, että mun nukeista tykättiin :/
Sit joku tais sanoa muo pyhäks jne. Miitin PITI loppua kolmelta mut olin kilalassa viel viideltä :DD heh

Nyt vähän kuveita :))
Alotetaan vaikka nyt tästä jumalrabbitista. Eli @helmibaabaa_dolls? in ihana nukke (enpölli ;))
Sitten on @pixeliina pullipin ihana nina. No mutta että tuota (kisamemeevittuun) joo...tyypin omistaja räjähti instassa :D
Ja SIIS EI JESUS MARIA UNELMA! Uniusvan bby. Tää ystävineen oli popcultista tullu sniikkaa miittiä ja olin oikeesti aika lel :D En tunnistanu ku Allin, koska oon ollu sen kaa samassa miitissä vuonna 2012 (juu en tosiaan muista) mut joo


Oon tosi vihanen ku näist kuvista suurinosa on heilahtanu :/
Alotetaan siis jumalkuvalla eli Viaukodollsin ehkä jumalaolennolla Atsarealla (en saa sitä viivaa tohon ylös lel) Oli aika shit sherlock. Rakastan kyl shinkua ja sen stockia
Sitten olikin erään asiakkaani vuoro, nimittäin pilvitomu oli minulta ostanut dal mion (ja saa sen pian) Tää tyttö oli aika upea näky näin livenä. Tosin jäi häiritsemän noi poskipunat ku oli sellaset skraidut.
Miitissä oli mun nuudelin lisäksi toinen Cassiopeia eli Allin upea pere noel. Jos oikein siis olen tajunnut, niin tytöllä oli "uusi" lainaperuukki. Piti mennä toiselle nukelle,mutteimenny

 Sitten jotain ihania tyydeleitä (Ei Lou lel) ja no kyl ton taen (harry?) voi tytöks laskea, kattokaa nyt kuin kauniisti laitoin sen poseeraamaan.
 Älkää tappakoo muo:/ mut siis miitissä oli IHAN HIRVEEESTI porukkaa. en oo tainnu koskaan olla niin isossa miitissä....juu en oo..
SIIS KENEN TOI KESKELLÄ OLEVA KAUNOTAR RÄÄSYRIEPU ON! oli ihan SAAAAAAAAIRAAN upea, en toki sneekysti ottanu kuvaa ku tän omistaja oli tätä kuvaamassa :3 moi.

Vasen alanurkka! Milk latte tuli mulle kustomiin

Juu..eipä mulla muuta tästä miitistä ku et tulkaa hei ihmeessä ilmottelee miiteistä ja muuten vaan juttelemaan. 


GOTTA SAY! Rene on siis vaihtamassa asuntoa. Dalit ei ollu ihan se mun juttu, joten vaihdan tyttösen Tiphonaan :)

Morjens

You Might Also Like

3 kommenttia

  1. MISSÄ ON NAOMI!?? Näen vain Harun (` A ´)

    VastaaPoista
  2. ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ Q A Q En tiedä, sen kyl piti olla jossain näissä kuvissa

    VastaaPoista
  3. Ei hele, otit Dakusta ihan tosissasi kuvan vaikka se oli kammottavan näköinen. JA ei hele tuol on myös Elenasta kuva.... :'D Miten? Miten suostui kuvaamaan kammottavia nukkejani?

    VastaaPoista

Flickr Images

Translate