Laiskaa päivitystä

Olen nykyään siirtynyt kuvieni kanssa flickeriin, joten laitan tänne harvemmin kuvia, mutta laitan kuitenkin Olin tässä 28.5 pitämässä ...

Olen nykyään siirtynyt kuvieni kanssa flickeriin, joten laitan tänne harvemmin kuvia, mutta laitan kuitenkin
Olin tässä 28.5 pitämässä sanomatalolla miittiä ja sain pari nukkea kustomiin, tässä on nytten yksi valmiina. Neiti on jo omalla omistajallaan ja jos mielit nähdä kuvia tästä tytöstä jatkossa, käykää kurkkaamassa Parasparsan insta

Tänne on myös vaihdon merkeissä tullut uusi tyttönen. Mallilta mad hatter ja nimeltään Atsaleïa.



Toinen kustomiurakka  oli tällainen. Ylempi on ennen ja alempi jälkeen. Naama on edelleenkin hyvin likainen, sillä en tiedä, millä neiti oli kustomoitu, mutta voin sanoa, että oli hyvin vaikea putsata edes tuohon kuntoon.

Myös louisenuppuseni on saanut väriä naamaan että hiuksiin. 
Olin myös vip miitissä 29.5 ja kirpparilöytönä Molestia (eisiiscelestia)
Parasparsan nuken palautuksen yhteydessä, parsa antoi minulle pienen lahjan, mihin sisältyi Atsaleïan päässä olevat rusetit ja louisen päällä oleva kissatakki, kiitos vielä siitä.

Hiukan vanhempaa kuvaa Louisesta

Vanhaa kuvaa myös hortensia pullasta

 Shhhhhh....



Loppuun vielä tällainen tosi huono shippidippikuva.

Eipä mulla tässä muuta  ^^"

bye~

You Might Also Like

0 kommenttia

Flickr Images

Translate