i need my own prupate

Samantapainen postaus vuosia sitten Tosiaan siitä tuppaa olemaan aikaa kun viimeksi postasin tänne viimeksi. Mutta koska olen näihin ...


Tosiaan siitä tuppaa olemaan aikaa kun viimeksi postasin tänne viimeksi.
Mutta koska olen näihin kuviin aika tyytyväinen, halusin laittaa ne tänne kaikkien nähtäväksi.











ONKS SULLA PRUPATE?! MIKSET OLE KERTONU! KUKA ON TOI! MISSÄ VAIHEESSA!?
Let me get this straight (i'm not), tosiaan tämä kyseinen romanian prinsessa rupsunen EI ole minun, vaan "veljeni" Fridan (https://www.instagram.com/dada.dolls/) nukke nimeltä Rosalind. Kuten moni varmaan muistaakin, itselläni on ollut prupate, jonka sitten kustomoin, mikä oli BIG M I S T A K E! Rosa on antanu mulle taas tuulta siipien alle ja haluaisin taas hankkia prupaten itselleni. 

Tosiaan Fridalla on facen pullipkirpputorilla myynnissä mun Kirsche, (koska se on lainassa hänellä) ollaan yhteistuumin päätetty, että myyn kyseisen nuken, missä ystäväni sitten auttaa. Käykää katsomassa tosiaan ja ostakaa jos miellyttää silmää.

Ensikertaan ;)

You Might Also Like

2 kommenttia

  1. Ihania kuvia, sun postauksia olikin jo ikävä!❤
    Näitten kuvien muokkaustyyli on tosi kiva. Tollanen bokehmainen ja vieläpä kun tossa on noita erilaisia kuvioita.
    Tykkään tosi paljon!
    Ihanaa kesänjatkoa sinulle, nauti lämpimistä keleistä ^ω^

    VastaaPoista

Flickr Images

Translate