Uula ೭੧(❛▿❛✿)੭೨

Mun on varmaan aika turha pyydellä anteeks, et miksen oo postannu jada jada jada __________________________________________ Tosiaan...

Mun on varmaan aika turha pyydellä anteeks, et miksen oo postannu jada jada jada

__________________________________________

Tosiaan, en oo postannu tänne mitään pitkään aikaan, nukkeilu ei yksinkertasesti oo ollu ajankohtanen. Vaikken ookkaan ollu hirveen aktiivinen sitten ton viime postauksen, niin oon silti yrittäny olla instan puolella vähän aktiivisempi

Tänne tuli itseasiassa 3 uutta nukkea Yukiconin aikaan.

Eka oli pitkään haluttu grail, jota oon legit itkeny tän 6 vuotta, mitä oon nukkeillu. 6 vutta tuli täyteen 3. marraskuuta


Tässä on tosiaan Aiméé. Malliltaan hän on Neo Angelique, mitä oon metsästäny ihan sika kauan.

Tässä on tosiaan Fredriksen, Fred tai Frei lyhenteeltään. Malli hänellä dal jou jou

Ja viimeisin nukke tosiaan on otsikon mukaan Uula. Uula tuli mulle vähän silleen, etten edes muistanu, että olin saamassa tätä nukkea. Nuken sain tosiaan ilmaiseksi kaveriltani, joka halusi Uulasta päästä eroon.


Tässä on tosiaan Uula. Mulla, eikä mun kaverilla ole mitään hajua, mitä mallia Uula oli, sen kasvot oli tehty uudestaan ja sitten kun itse Uulan sain, kustomoin sen itse heti.
Uula on tosiaan myös vanhempi nukke, eli siltä löytyy omien nukkejeni Laforetin (pullip my melody) ja Lotan(kustomi) tavoin irroitettava skalppi

Kävin tosiaan äsken räpsimässä Uulasta hiukan kuvia, ku ulkona on niin nätti sää.






























Toivottavasti nautitte ೭੧(❛▿❛✿)੭೨





You Might Also Like

1 kommenttia

  1. Äää Uula on aivan super söpö ����;--;
    On nää kyl söpöi kuvii rakastan ������

    VastaaPoista

Flickr Images

Translate