Hudniskudni Sgwings!

Elikkäselikkäs...Ketään ei varmaan vittuakaan kiinnosta, mutta kyllä, minä olen elossa. Netti ei ole toiminut ja sirkusleirillä olen ollut j...

Elikkäselikkäs...Ketään ei varmaan vittuakaan kiinnosta, mutta kyllä, minä olen elossa. Netti ei ole toiminut ja sirkusleirillä olen ollut ja Desuun olen menossa...normi vaatteissa tietysti -.-" niin...Mukaan otan Alicen ja ehkä mikun... ei ole marmaa ollenkaan mikun suhteen, mutta kivaa on ollut ja Sirkusleirillä on ihailti niin Tyhmyyttäni ystävien seurassa sekä piirrustustaitojani, Leiripaidankin tein...siitä sitten kuvia maanantaina...ehkä... Jopa leirihuoneestakin sattui löytymään kaukaista sukua...Kiitos sinä  pieni suloinen Ronja : D.


mutta joo....eipä tässä mitään... Siihen asti näkemiin :)


 

You Might Also Like

1 kommenttia

Flickr Images

Translate