PLÄÄÄÄÄHHHH!

Anteeksi kauheasti tämä tauko. Tai no...ei mitään... En oo jaksanu laittaa kuvia koneelle ja KAIKKI mun nuket littlejä mukaan lukematta on p...

Anteeksi kauheasti tämä tauko. Tai no...ei mitään... En oo jaksanu laittaa kuvia koneelle ja KAIKKI mun nuket littlejä mukaan lukematta on pelkkinä päinä. Koska mun isän piti ostaa uusia ruuvveja, ku Louisen JA ALICEN! pää ei mee enään kunnolla kiinni.Takaraivo tippuu ja kaikkea ja olen toivoton. Olis kiva, et joku vois auttaa...Otin kyllä Altsun mokaan riparille, mutta neiti pysyi visusti laukussa koska oli virhe ottaa Altsua mukaan....


On hyviäkin uutisia. Meikäl oli siis rippijuhlat...YAY...ne valkoset Albat hais...Enkä enää ikinä juo sitä viiniä...Hyi >:P Ja mun ihana nimeltämainitsematonrakas tuli myös rippijuhliin...Kaikki piti hauskaa...paitsi mä ja se mun rakas...Mä vaan yritin pitää sen viinin sisälläni ja makasin sen tyypin vieressä ja se räpläs mun hiuksii... Ja sitten tapahtui jotain odottamatonta, nimittäin.....

















 NIMITTÄIN MÄ SAIN VIHDOIN  JÄRKKÄRIN <3<3<3<3<3

Nukke into ei nyt ole hirveän korkea...Mutta laitetaan nyt Alicesta kuva uudessa asussaan tänne.





 Kyllä -.- no...hieno on.


Frida, voisitko tulla hakemaan Olivian kotiin pian kuin kerkeät, on nimittäin aika kurjaa katsella sitä täälä kun sillä ei ole peruukkia.






    Rakkaat, saisko 7 kommenttia? ei voi olla liikaa pyydetty, Eihän












You Might Also Like

1 kommenttia

  1. Onnee hei kamerasta ! :3 T: rakastuinsiihenköh Ja toi asu on ihan ÄLYTTÖMÄN UPEE. oikeesti ♥

    VastaaPoista

Flickr Images

Translate