Kysymys postaus :3

Kyllä, kyllä. Kysymys postaus on vihdoin ja saimme paljon ihania kysymyksiä :3                                                       ...


Kyllä, kyllä.

Kysymys postaus on vihdoin ja saimme paljon ihania kysymyksiä :3


                                                                    ALICE
                              Koe 626:
                      Tykkäätkö paljastella itseäsi?  
Kyllähän se on joskus kivaa...Se kuuluu luonteeseeni:3 OLEN KANA koottt...
                      Kuka on nukeista mukavin?  
Mukavin on varmaan Miku, hänenhän takia minä tänne tulin.Hän oli käymässä japanissa ja silloin hän tapasi minut, vanhempani oli juuri edellisenä iltana kuollut. Hän sitten suostui ottamaan minut lapsen vahdikseen ja suositteli Jäämään, Yhdellä ehdolla, Pinkit hiukset saivat lähteä ;(
                    Evanna:
                     Onks sun tissit noin kivat? 
On, Ne on niin isot...Loulle tulee silti isommat ja sit mä...
                      Loora: Kuuels, ei siitä sen enempää
                     Kumpi lapsista on mukavampi?
Ehkä Catherine, Hän on pieni sylivauva, vaikka onkin jo 2 vuotias reipas tyttö....
                     Onks Looran meikit kivat? 
Onhan nää...Tosin, minut kustomoitiin viimeisen kerran...Kiitos. Huuleni on rakkaus ja olen puhdasnaamainen neiti nyt. Tarvitsee vain glossausta. Kuvia sitten seuraavassa postauksessa.
                   Perttu:
                     Mikä on lempi vaatteesi? 
En osaa sanoa...Ehkä MHL:llän stockpaitaa muistuttava paita, jonka loora teki.
                     Nallekarkki vai tikkari? Suklaabanaanipirtelö :3
 
                                                              LOUISE
             Koe626:
                 Oletko pelkkä pää? Kyllä olen :3
                 Millaista on olla pelkkä pää? No, tähän tottuu, mutta obbari olis kova sana
             Evanna:
                 Oletko muuttunut paljon? No, jos vertaa stockiin, niin kyllä olen, erittäin paljon.
                 Jäätelö vai mehujää? Mehujää kai...En syö mehujäätä tai jätskiä, koska olen Vampyyri.
                 Piditko enemmän entisestä peruukista?
                                         Miltä näytän tässä peruukissani?
                                                                      Miku
                 Koe626: 
                     Kuka on isä?En haluaisi puhua siitä  -_-"
                     Onko hiukset kiinni päässä? On, sellasella skalpilla
                 Evanna:
                     Kuka on paras ystäväsi?Kysy Riinaltas :3
                     Haluatko obbarin? Sitä odotellessa
                    Onko Altsu koohai mukava? Altsu on ihan mukava ja kuten neiti jo sanoi, on hän täälä töissä. Hän on niin lapsellinen, että hän sopii hyvin lasten kanssa toimeen... Tosin Cath saattaa koitua isompana hankalaksi...Ihmissusi kun on -.-  
                                                          CATH &Severi
Evanna:
Onko Miku kiva äiti? 
Äiti on aina ihana...Mutta Minut on adoptoitu
Kyllä hän on ihan mukava
Riitelettekö paljon?
Olen ihmissusi, joten kyllä
Ai mitä? 
Onko Altsu outo?
Ei, Altsu on ihana ihminen ja lämmin
On, en pidä hänestä 
Minkä ikäisii olette?
Minä olen 4 vuotias.
Minä olen 2½ vuotta 
Pulla vs donari?
Pulla
Pullava pupupu pullava



             Tällainen oli siis tämä postaus :3 Yay...Sori et vähän venähti mut lähen Huomenna riparille ja palaan 8.7 Nähdään 














                                                        

You Might Also Like

1 kommenttia

Flickr Images

Translate