customilapsi #3 Vivie the little goth girl

Sain tänään mun kaverilta nuken kustomoitavaksi (löytyy IG: @nukkemaailma) Neidin nimi oli siis Vivie ja malliltaan Ann roman holiday. Sa...

Sain tänään mun kaverilta nuken kustomoitavaksi (löytyy IG: @nukkemaailma)
Neidin nimi oli siis Vivie ja malliltaan Ann roman holiday. Sain tällä kertaa vähän haastavamman aiheen kustomiin, nimittäin Gootti. Mun pastelliripulista irtos kyl yks goottikin. Vaikka ite sanonkin, siitä tuli erittäin nätti ja tykkään tästä erittäin paljon. Kivempi kuin edelliset pastelliriplit :D

Mut joo, Neitosen omistaja oli neidin jo melkeen putsannutkin ja ja sain sen tänään naisten päivänä (hyvää naistenpäivää!) kun olin tullut kouluun.

Neiti tuli tämännäköisenä. Tää pää on itsessään jo niin hieno






Tällainen babe sieltä tuli. Pikku gootti. En oikeen osaa sanoa tähän muuta ku sen, että täst tuli upeempi, mitä odotin.

Mulla on ainakin kaks muuta päätä odottamassa, toisen haen huomenna postista

Ufo kiittää ja kuittaa ~

You Might Also Like

2 kommenttia

  1. näyttää tosi kivalta ♥ Miullaki oli eilen yks customointi operaatio ;) siitä blogissa ehkä parin viikon päästä x)

    VastaaPoista

Flickr Images

Translate