Vähän päivittelyä ja kipeänä on hyvä olla

Otsikko kertoo, oon kipee....HURRAA LAURA OOT KIPEE! Uskokaa pois, tää on kieltämättä saavutus ja kunnia olla kipee, en melkeen koskaan oo ...

Otsikko kertoo, oon kipee....HURRAA LAURA OOT KIPEE! Uskokaa pois, tää on kieltämättä saavutus ja kunnia olla kipee, en melkeen koskaan oo kipee, siis koskaan. Perhe saattaa sairastaa ties minkälaiset oksennuspaskataudit, mut meikä on porskuttanu terveenä ja ainoo mitä on tullu niin kurkku on ollu kipeä

Mä oon ollu aika kakkapötkylä, sillä vaikka oon kipee, kuvailin teille vähän jotain silmäruokaa... Mä sammun ihan just et kuviin siis











Juu...vähän ylimuokattuja mut älkää välittäköö...

Siitä Dal Ra Muwista, minkä siis olin ajatellu hankkivani, on valitettavasti SOLD OUT!...Mul on itellä jo 2 sold out nukkea, et oon ollu onnekas et oon saanu ne... Seuraavasta nukesta en tiedä, muuta kun sen että se on dal.

Ufo kiittää ja kumartaa

You Might Also Like

2 kommenttia

Flickr Images

Translate