Pikku punahilkka ja v*tusti hyttysiä

Täällä sitä taas ollaan ^^ Mun kesäloma on alkanu ihan semi jees merkeissä, tosin meidän vanhin kissarouva nukkui ikiuneen viimeviikon la...

Täällä sitä taas ollaan ^^
Mun kesäloma on alkanu ihan semi jees merkeissä, tosin meidän vanhin kissarouva nukkui ikiuneen viimeviikon lauantaina. 


Tänään menin ihanaisen Melanieni kanssa metsään kuvailemaan. Se, joka ei tiedä, oon kustomoinu Calliopeén ja vaihtanu nimen Melanieks (toistaiseksi)
 En kerenny ees metsään kunnolla mennä ku hyttynen jo puras. Sairaan ihottavia pikkueläimiä onki sit keksitty PHYH! Kiva siellä metsässä kyhjöttää 1000 hyttysten kanssa ilmaisena ruokana. Mulla OLI vähän eri aikeet sielä metässä ku olla hyttysten ruokaa
No mut juu, nauttikaa te näistä kuvista, minkä takia raavin seuraavat pari päivää mun kehoa.













 HASTA LA VISTA BABY, EI TUU IKÄVÄ SAAMARIN HYTTYSET <3


 Tähän väliin vielä jotain tosi artsyjä puskakuvia 

Juu jaa jaa elikkäs Melanie näyttää siis tolta olla ja tollasena se sit varmaan pysyypi hetken. Meni 2 1/2 tuntia kustomoid atoi tollaseks..... juu eipä mulla tässä varmaan enää muuta, meen pois tuhlaamasta teidän elämiänne, mmoida <3

You Might Also Like

0 kommenttia

Flickr Images

Translate