Who is Kuu?

Pitkästä aikaa. Ei olekkaan hetkeen tullu tänne oikein mitään. No selvennyksenä voin sanoa, että olen vaihtanut mun Tomoen toiseen. Tän...

Pitkästä aikaa. Ei olekkaan hetkeen tullu tänne oikein mitään.
No selvennyksenä voin sanoa, että olen vaihtanut mun Tomoen toiseen. Tänään siis mun kaveri tuli kaatosateen jälkeen tuomaan tämän vaihtonukkensa.

Jos tomoeta kiinnostatte nähdä, neiti on @nukkemaailma :lla 
Tänne siis muutti...

Tällainen neitonen. Malli on siis vanhempi Kiyomi ja neidin nimi on Kuu. Kuulla ei vielä ole chipejä, mutta tulee ne pian saamaan. Elikkä siis 28.6 eli huomenna on Tampereella miitti, minne minä, Kaneli, Kuu, Thomas sekä Melanie ovat tulossa.

Tein sitten tällaisen pienen photoshootin Kuun ja Kanelin kanssa.
Nauttikaa.









Siinä ne nyt oli. Uskon, että seuraavaksi tulee joko postaus Tampereen miitistä tai sitten kahdesta miitistä, sillä 3.7 on mun pitämä miitti sanomatalolla. Pitää katsoa, miten teen.

Yva kiittää~

You Might Also Like

4 kommenttia

  1. Kuu on kulla sopo ;o; 💙👀 ja tykkään aina kattel miittipostauksee joten niitä ootelles ;))

    VastaaPoista
  2. Kuu on varsinainen söpöliini! Ihana postaus jälleen kerran! ❤️

    VastaaPoista
  3. Kuu on kyllä aivan älyttömän suloinen. Nimi sopii hänelle hyvin :3

    VastaaPoista
  4. Kuu on toki ihana, mutta Kaneli aivan vastustamaton! Ihanaiset kuvat :)

    VastaaPoista

Flickr Images

Translate