Hyvin huonoja uutisia

Hyvät logini lukijat, olen tullut siihen päätökseen, että lopetan blogin. Miksikö? Sain tänään tuntea sen kovan kohtalon kun sain ...








Hyvät logini lukijat, olen tullut siihen päätökseen, että lopetan blogin.


Miksikö? Sain tänään tuntea sen kovan kohtalon kun sain tietää, ettei nukkejeni päitä saa enään millään kiinni. Mitkään ruuvit eivät auta, Liima ei pidä eikä teipistäkään ole apua...Olen pahoillani, mutten voi korjata nukkejani enään...ellei ole jotain taikakeinoa...Olkaa kiltit ja kommentoikaa kaikki, mitä mieltä te olette olleet tästä blogista ja mitä mun pitäs tehä? Kyllähän mä voin laittaa login tauolle ja kuvata littlejä? Haluuttekste et täst tulee little blogi? Sekin vois käydä, kiltit, kertokaa mitä mun nyt pitäis tehä?

piirrustusblogia mä jatkan, sille ei käy mitään...mutta nuket, mun ikiomat rakkaat nuket menee nyt untenmaille,ikuisesti ehkä...niitä ei tosissaan enään voi korjata... Nyt näette sitten vielä vähän kuvia...



          Loun nykyiset meikit...jäävät ikuisesti mieleen...faunityttö





      Nähdään vielä joskus, NyanmeeP ja nuket kiittävät ja kuittaavat

You Might Also Like

4 kommenttia

  1. Voi eiii ;__; et saa lopettaaa :( oletko kokeillut sellasta pikaliimaa?? Se pitä toooosi hyvin ja käyvisi aika varmasti tuohonkin tarkoitukseen ;) sitä saa ainakin rautakaupoista

    VastaaPoista
  2. et lopeta. kyl sille jotain voi tehä, ei ne noin vaa voi mennä ' pilalle ' jatkat kuvaamista. niin se vaan on.

    VastaaPoista
  3. eikää D: siun nuket on niin sulosii ja kaikkee ;____;
    Iitun ehotukseen, et kuumaliimaa. Pikaliima voi sulattaa kemiaalien takia, mut kuumaliima ei ainkaa niin helposti :'c

    VastaaPoista
  4. Voooii et saa lopettaaa!!!!!!! tunge sinne päähä jotai xD et saa lopettaa nukkes on ihanii D:!

    VastaaPoista

Flickr Images

Translate