ukuleleukuleleukulele

Järkevä otsikko tiedetään. Päivittelen blogia taas koska mulla on asiaa... Niin...Loulla on kahen päivän päästä synttärit ja mulla...


Järkevä otsikko tiedetään.


Päivittelen blogia taas koska mulla on asiaa...

Niin...Loulla on kahen päivän päästä synttärit ja mulla on kuukauden päästä...Siinä hyvä uutinen huonot taas ovat että saatan lopata... Syynä siihen on se että KAIKKI nukkeni on pelkkinä päinä ja mulla on vaan YKSI obitsu ja SEKIN on HARD BUST. 3kk sitten pyysin iskää, että ostaa pari/6 ruuvvia jotka sopii nuken päähän ja pitää ne kiinni, MUT VITTU EI, arvatkaa onko mulla niitä ruuvveja vieläkään. Mulla on 3 nukkea pelkkänä päänä, en näet laske littlejä.
Iskä lupas opettaa käyttää painttii 3-5v. sitten eikä oo IKINÄ opettanut käyttämään sitä, kaikki se mitä teen paintilla on omaa opiskeluni työtä. Eli se niistä ruuvveista. mitään ruuvveja ei tule. Mun nukkejen ne ihme uurteet mitkä pitää ruuvvin paikallaan ovat hioutuneet pois. Mul ei oo nytten ollenkaan nukkea. Joille on käyny samalla lailla, voisitteko MITENKÄÄN vaivautuu kommentoimaan ja kertomaan, mitä ootte tehny ku mä oon vähän niinku yksin tän mun ongelman kanssa.

Mä en oikeesti tiiä mitä mä teen. Pitääks mun ostaa uudet päät tai jotain? Kiltit auttakaa.
                                  Kiitos ja ehkä hyvästi 



Ventatkaa, kustomoin alicen vielä kerran. Kuvat on mitä on koska digi kamera oli nopeempi

 Tartten enään glossia...mut tiimarissa jäkes olis ollu jotain mistä ei tiedetty oliko siinä öljyy

You Might Also Like

7 kommenttia

  1. D: saisko niit jotenki liimattua? tai teipattua?
    tai sit siu pitää ite raahautuu rautakauppaan, ottaa yks nuken pää mukaan ja kysyy et mites tähä saiskos ruuveja.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos koe vastauksestasi, lupaan joku kerta yrittää löytää sinut käsiisi ja kustomoida youkan :33

      Poista
  2. Joo, kannatan tuota ehdotusta ^ tuu joku päivä tänne ni mennään rautakauppaa kyselee ruuveja ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu...voitasko ehk lauantai miitata kahestaan rautakaupassa? tän viikon?

      Poista
  3. ihanat uudet meikit <3 tuota itse menisisin rauta kauppaan yhden ruuvin kanssa ja kysyisin nolisiko niillä yhtään sen mallisia ruuveja :) ja sitten kun synttärit tulevat niin ehkä kysyä obitsua ? ehdotan vain noita, toivotn että ongelma paranee ettei tarvitsis lopettaaa ^^

    VastaaPoista
  4. Ruuvveja saa ostettua coolcatiltä ja pään voi liimata yhteen :) ja ihana kustom

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Te ette kai ymmärrä kukaan, mut mult ei oo hukkunu ruuvit vaan kierren on menny poikki, tartten pitempii ruuveja enkä samanpitusii. Enkä oikeen viittis liimata päätä nytten kiinni koska kaikki on vähän vaiheessa. ja kiitos Iitu

      Poista

Flickr Images

Translate