Iskä on kaiken apu

Saan ehkä korjattuu nukkeni ^^ kiitos puol-isäni Petterin, me tehään uudet urat mun nukeille ^^ Jos se toimii voin ilokseni ilmoittaa että B...

Saan ehkä korjattuu nukkeni ^^ kiitos puol-isäni Petterin, me tehään uudet urat mun nukeille ^^ Jos se toimii voin ilokseni ilmoittaa että BLOGI JATKAA TOIMIINTAANSA ;  u  ; Blogi on kuitenkin hieman tauolla, koska iskällä ei ole palkkapäivä ja sanoi ostavansa palkkapäivänä jotain kitty kovetusmassaa...älkää kysyköö...en itekkään tiiä mitä se on, mutta se kuulemma kovettuu kiven kovaksi... NUKKENI VOIDAAN PELASTAA >:3 Ja kiitos, että olette uskoneet blogiini, Täällä on monta jotka pitäis blogia pystyssä ja kiitän teitä siitä, Ajattelin et blogi on surkee ja nuket mitä ällöttävimmät, mut nää 22 lukijaa on auttanu ja tietysti nämä salastalkitkin :3 Ja Iitu :3 Liimaaminen ei olis hirveesti auttanu, koska mulla on nuket muutenkin kesken ja haluun koota nukkeni, mut mul on hard bust, joka on kokoasian syyllinen, Mä kiitän teitä tän blogin ylläpitämisestä, teidän takia mä yskon tähän blogiin, vaikkei tänne kommentoi ku 3-4 tyyppii mut ne 3-4 tyyppii on mulle blogin tärkeimmät ylläpitäjät

               






   NyanmeeP ja nukenpuolikkaat kiittävät ja kumartavat jatkossakin ;  u  ;

You Might Also Like

9 kommenttia

  1. jee :3 hyvä petteriih~
    Tuo ensimmäinen kuva on niin suluonen c:

    VastaaPoista
  2. Wohoo, jatkat:3

    http://youcanrunbutyoullneverescape.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. Olin tosi onnelinen kun luin ton et jatkat <333 rakastan tätä blogii ja sun nukkei ni ois ollu tosi harmi jos oisit lopettanu :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, on hyvä, et ees joku pitää täst blogista ^^

      Poista
  4. hyvä että ne voi korjata. :) toivon et pidät kuitenki yumista huolta. :)

    VastaaPoista

Flickr Images

Translate