Papyrus meeting

Tänne taloon on muuttaut pieni vartia, nimeltä Papyrus. Mallia Classical alice sepia Pyysin teitä kysymään häneltä kysymyksiä, mihin ...

Tänne taloon on muuttaut pieni vartia, nimeltä Papyrus.
Mallia Classical alice sepia

Pyysin teitä kysymään häneltä kysymyksiä, mihin hän nyt vastaa.

 NYE HEH HEH HEH Olen suuri ja mahtava Papyrus! On erittäin siistiä tavata sinut.

Voimme varmaan samantien aloittaa ;)

Lempivaatteesi?
- Olen yleensä ihan alasti, mutta tykkään ehkä eniten tästä paidasta.

Kauneutesi salaisuus?
- Täydellisyyteni tottakai ;)

Omistatko purkin multaa?
-Miksei? Olenhan suuri Papyrus joten ei sitä tiedä, mihin sellaista tarvitsee.

Mistä peruukkisi on?
-*Ottaa peruukin pois* Tämä on jostain miitistä, mutta muistaakseni alunperun formydollilta.

Oletko paha?
-*laittaa peruukin takaisin päähän*
Olen kaikkien hyviksien hyvis!

Tykkäätkö laulaa?
-* laulaa erittäin epävireisesti nuotin vierestä* HELLO FROM THE SIDEE
Minä: Ei se osaa, mutta tykkää laulaa....

Pidätkö muista nukkeasukkaista?
-Tässä vastaus

Onko sinulla poikaystävää?
-Ei minulla ole muuta kuin tämä laama...

Orava, hevonen vai norsu?
-Alpakka

pidätkö ruoasta?
- minä RRRRRRAKASTAN sitä!

Montako leukaa saat vedettyä
-ainakin tuhat kaks sataa viis....kaksarit kunniaan

Lemoikampaus?
- Hiukset auki

Oletko yhtä tyhmä, kuin omistajasi? Ainakin yhtä söpö
- Talk to the hand! En ole tyhmä enkä varsinkaan samanlainen kuin tuo
minä: hei!

Mielipide ananaksesta?
- HYI en syö!

Kiitos paljon että kysyitte, olen erittäin otettu! Nähdään.

On pakko laittaa vielä tällainen salakuva illalla papyruksen iltasadun jälkeen
- HEI!


Nähdään

You Might Also Like

8 kommenttia

  1. Hauska uusi nukkepersoona:D !

    VastaaPoista
  2. Mutta ananakset ovat ravitsevia ouo ihana tyttönen!♡

    VastaaPoista
  3. Ihana tytsy x) mut ananaksista saa estrogeeniä (??? Naishormonia) ja se auttaa naiseutumaan! Okei wat

    VastaaPoista
  4. Ihania vastauksia ja kuvia!❤
    Postaile tas pian.
    ~Kiki
    Www.Dollmacarons.blogspot.fi

    VastaaPoista
  5. Ihania vastauksia ja kuvia!❤
    Postaile tas pian.
    ~Kiki
    Www.Dollmacarons.blogspot.fi

    VastaaPoista
  6. Ihana papyrus <3 sanon sitä papuks XD

    VastaaPoista
  7. Oih, onnea uudesta ihanasta neidistä! Hyvä mallivalintakin vielä köhh<3
    Mutta oikein suloisia vastauksia, odotan uusia postauksiasi innolla!

    VastaaPoista
  8. IHANAIHANAIHANA PAPYRUUUUS >_< En malta oottaa että postaat lisää kuvia tästä neidistä! Postaathan pian? :3

    VastaaPoista

Flickr Images

Translate