Viime miitti ja kanelin reuhka.

Hellooooou ^^ Juu, ei ole tämäkään postaus uusi osa kuvatarinaa, sorry not sorry. On ollu ihan sikana kaikkea tekemistä ja kiireitä...


Hellooooou ^^
Juu, ei ole tämäkään postaus uusi osa kuvatarinaa, sorry not sorry.
On ollu ihan sikana kaikkea tekemistä ja kiireitä, ettei kerkee ollenkaan levätä. Olin perjantaina miitissä, ja seuraavana päivänä lähdinkin poikaystävän perheen kanssa Tallinnaan. Lou oli nukeista mukana, ja ylempi kuva onkin takapihalta.

IIIIIIH IIRIKSEN JA MUN NUKKEJEN YHTEISKUVA <3 jos siis tiedätte, tuo pinkkilapsi on siis ensimmäinen tilauskustomini :3 Mutta kukas tuo toinen siis on?

Tässä siis on Routa-Kuura. Sain vihdoin Atsalean vaihdettua ja tällainen söpöläinen siis oli kyseessä. Routa-kuura siis on siskoksista toinen ( vaihdan sen mun eoksen niin saan tälle siskon) Routa on siis Hullun hatuntekijän vanhempi tytär.Neiti on rivo ja pahasanainen. Räätäli ammatiltaan. Malli on Alice Du Jardin.
Yhteiskuvaa :3 en kerennyt itse ottaa virallista miittikuvaa joten tämä oli vähän pienempi yhteiskuva

Jonkun iiiiiiiiiihana brh
Mun töhry...






Sitten Kaneliseni sai uuden peruukin. Se sopii sille niiiiiiiiin hyvin. huhhuh...



Eipä mulla taas mmuuta, mjo

You Might Also Like

4 kommenttia

  1. jey oli kiva miitti! Ja mun nukke kolmessa kuvassa :3333 Nähdään (taas) lauantaina XDD

    VastaaPoista
  2. Aivan ihania kuvia ja kaunis tuo uusi peruukki :3

    VastaaPoista
  3. Uii Routa on kyl nii ihana, ja kyl toi peruukki sopii Kanelille täydellisesti💗

    VastaaPoista
  4. Aws, ihania kuvia <3

    Ja mun nukeistako et sitten kerennyt kuvaa ottaa? :'D Heh.

    Ja ja ja se Tomoe Mami- piirros on ihana, sai kunniapaikan mun seinällä. (Muille tiedoksi, rakas bby antoi sen mulle)

    ~Ethel Phantom

    VastaaPoista

Flickr Images

Translate