4 nukkeasukas taloon?

KYLLÄ! Eli tosiaan Tomoe on nyt tilattu ja nyt vaan ootellaan. Oon aina ostanu pullipstylest mutta tällä kertaa se ei valitettavasti oo v...

KYLLÄ! Eli tosiaan Tomoe on nyt tilattu ja nyt vaan ootellaan.
Oon aina ostanu pullipstylest mutta tällä kertaa se ei valitettavasti oo varastossa siellä, joten tilasin Mizukin plasticpopista. Oon oikeastaan aika iloinen, että sain tätä kaunista sivua kokeilla viimeinkin. Ite oon ainaki hyvin positiivinen plasticpoppia kohtaan.

Nyt kun oon avannut customshopin niin alan keräämään rahaa 4 obitsuun. Ajatus olis et Kilalasta kävisin ne ostamassa, koska ei tule postituskuluja :3

Nyt vaan odotetaan, eiks jeh...

You Might Also Like

2 kommenttia

  1. Voih,oottelen uusia postauksia innolla! Tää on maailman ihanin blogi❤❤

    VastaaPoista

Flickr Images

Translate