Obitsurahojen keräys

Eli kuten ehkä kaikki tietävät, mulla on nyt customshop avoinna. Fullcustom on 15e ja joku yksittäinen kohta 5e. Mikäli kustovoitavaa tul...

Eli kuten ehkä kaikki tietävät, mulla on nyt customshop avoinna. Fullcustom on 15e ja joku yksittäinen kohta 5e. Mikäli kustovoitavaa tulee, saan kerättyä rahaa obitsuihin.

Mulla on nyt säästössä 35 euroa ja nytten on eräs tyttönen lähettänyt nukkensa minulle kustomoitavaksi. Kyseessä on fullcustom, eli 15e. Kiitos tä,än tytön, mulla on kohta tarpeeksi rahaa mennä kilalaan ja ostaa kaksi obitsua.Ostan vaan kaksi, koska ostan obitsut erissä. Ostan yhden ällän, Mizukille ja ämmän Percentialle. Oon myös tehnyt yhden hybridi obitsun, eli oon stock-kehoon laittanu vaan hard bustin kädet ja jalat.

Percentiasta tuli mieleen, kustomoin tytön yllätys pyllätys.


Ideana oli hiukan herkänpuoleinen söpö tyttö. Huuliin en koskenut, ainoastaan lisäsin blushausta, tein silmämeikit kokonaan uudestaan, samoten kulmat. Kuten huomaatte, oikea kulma on hiukan korkeammalla.

Tällainen päivittely tähän. Tomoen lasku maksettiin tänään että pikimiten pitäisi tytön tulla.

You Might Also Like

0 kommenttia

Flickr Images

Translate