Red head

Hello taas pitkästä aikaa. Kuten ehkä olette saattaneet huomata, olen erittäin aktiivinen taas täällä blogissani.  Ei menny tänään kaik...

Hello taas pitkästä aikaa.
Kuten ehkä olette saattaneet huomata, olen erittäin aktiivinen taas täällä blogissani. 
Ei menny tänään kaikki ihan putkeen. Tänään on siis 22.1 perjantai, eli mulla on vaan yksi tunti koulua, lol. Joudun kulkemaan aina kouluun bussilla, mutta tänään oli -30 astetta pakkasta ja mun bussi ei tullu. Venasin bussia puoli tuntia ihanan vanhan rouvan kanssa, mutta me kummatkin sitten lähettiin kotiin ku oli aika koullutta.

Mä en tuntenu mun varpaita ees. En aijo oottaa enää puolta tuntia bussia, hyi yök!


Mutta mutta, mulla on teille taas vähän kuvia, kiitos vapaapäivän ;) 
Meen (ehkä jos bussit toimii) miittiin huomenna ja sieltä saatte sitten jossain vaiheessa kuvia :3











Nähdään seuraavassa postauksessa :3

You Might Also Like

5 kommenttia

Flickr Images

Translate