84 dollarilla jotain ihanaa

Heippa te kaikki ihanat pupuset ( ^ w ^) // Mulla on 11. päivä nimipäivä ja kiitos mun nukkeinnon saan uskottavasti yhdistettynä nim...


Heippa te kaikki ihanat pupuset ( ^ w ^) //
Mulla on 11. päivä nimipäivä ja kiitos mun nukkeinnon saan uskottavasti yhdistettynä nimppari/synttärilahjana jotain ihanaa, osaatteko arvata?


Oon siis kattellu tätä yhtä neitosta IHAN LIIAN KAUAN! Oon ajatellu ostavani sen ja mul oli kaikki suunnitelmissa aikoja sitten, ei vaan oo ollu tilaisuutta ostaa. Ajattelin tän nuken ostaa mutta huomasin pullip prupaten nousseen "sold out" listalta takaisin elävien kirjoihin. Prupaahan oon kattellu kanssa ihan sietämättömiin ja tottakai ostin tämän ihana tyttäreni, Percentian.

No nyt on uuden nuken vuoro ;3 
Malli on omasta mielestäni jotain taivaan ja maan väliltä. Nukke on ite enkeli.....Tosiaan, nukke on enkeli, nimittäin tämä tyttö on taas anime/manga sarjan kehittelemä? nukke. Oon Ite rakastanu tätä sarjaa jo siitä asti ku se tuli ja tämä henkilö on oma suosikkini. Valitettavasti tämä ihana tyttö kuolee jo heti ensimmäisessä mangassa ; n ;

Malliltaan neiti on siis Pullip Tomoe Mami ( ei ollu yllätys ;))
Nimeltään tyttö siis on Mizuki Tsubaki
Mizuki tarkottaa kaunista kuun lasta, Tsubakillakin oli joku perkitys, en vaan muista sitä ;9 
Tytölle en ole vielä tarinaa keksiny, mutta voin sanoa, että tästä tyttösestä on tulossa yhden nukkeni Aviovaimo ;) Ajattelin hänet pitää noidanmetsästäjänä,  koska mun prupahan on noita, jossette sitä tienneet .

Mutta nyt vaan odottelemaan innolla, eikös niin?

You Might Also Like

5 kommenttia

Flickr Images

Translate