10 kaunista lasta

Varmaan kaikki lampaani, ketä täällä paimennan tietääkin jo instagramin puolelta, että olen saanut 2 ihanaa lapsosta hoiviini. Tässä ...

Varmaan kaikki lampaani, ketä täällä paimennan tietääkin jo instagramin puolelta, että olen saanut 2 ihanaa lapsosta hoiviini.

Tässä on siis London. London on siis toinen nukeista, jonka sain kaveriltani ( eli ostin 60e) London on malliltaan Pullip Miku Hatsune LOL ver. 

Ystäväni keräili melkein yhtäkauan nukkeja kuin minä, mutta kiinnostus hiipui. Hän sitten laittoi mulle viestiä, että olisinko kiinnostunut. Hän ei halunnu tyttöjä joillekkin random pikkutytöille, koska onhan näissä sentään tunne arvoa. Siksipä tyttöset tulivat Valtteritädin hoivaan.

London on melkein omassa muodossaan, tyttö saan vielä vain pastellin lilan peruukin ja likka on valmis.

Sitten on Olive. Olive a.k.a Olivia on malliltaan Dal heart macaron ja hän onkin ensimmäinen dal, ketä kustomoin. Silti joillekkin se on hyvin epäselvää, ettei Rene siis ollut ensimmäinen vaan ensimmäinen FULLCUSTOM DAL! Oliven suu on ihan stock.



Kun blogiani seuraa ja menee vuoteen 2013 kesään, missä on postaus, "sä näytät aika tutulta" siellä on todiste, että Olive oli ensimmäinen dal customini. ja itseasiassa ensimmäinen toisen nukke, jonka kustomoin.




Tytöt ovat siis siskoksia, koska tulivat samasta perheestä. Pitäis pystyttää adoptionukketalo. Eli tosiaan, mulla on siis nytten 10 nukkea ja siitäkin on todisteita ig:ssä...

No kyllä te hiukan Kuutakin saatte.

Älkää tuomitkoo, rakastan mun lapsia ; - ; 

~ adíos~

You Might Also Like

2 kommenttia

  1. Ääksis ;33 Kuu on kyllä ylisöpö nukke<3 ja vielä kerran nyt sitten onnea kahdesta uudesta pallopäästä öwö

    VastaaPoista
  2. Onnea paljon uusista nukeista :3 Todella ihanan näköisiä ovat he <3

    VastaaPoista

Flickr Images

Translate