Kato, se on kani pusakossa

Joo ei mulla oo elämää. Oon ollu hyvin laiska lapsi ja päätin ottaa teille paskoja kuvia XD  Olihan mulla kuvausseuraakin X...

Joo ei mulla oo elämää.
Oon ollu hyvin laiska lapsi ja päätin ottaa teille paskoja kuvia XD 



Olihan mulla kuvausseuraakin XD
Lotta osaa olla aika linssilude.
Olen siis tätäkin tyttöä jo kauan miettinyt vaihtavani, mutta ei se ole niin helppoa kun te luulette ; n ;

Niin ja Scarlet laseilla

Sain myös @pape.dolls :ilta marie anttoaneten kustomoitavaksi 

Tuli siitä ihan suloinen tapaus

Lopetetaan vaikka Lotalla 

~hejdå~

You Might Also Like

4 kommenttia

  1. ! Mainitsin blogisi blogissani kuvan kera !
    Käy ihmeessä katsomassa :3
    Jos postaukseni ei miellytä, lupaan poistaa maininnan/kuvan/tekstin välittömästi.

    http://pullip-love.blogspot.fi/2016/07/kahdeksan-suosikki-nukkeblogiani.html

    VastaaPoista
  2. Niin taitavasti otettuja kuvia, ja oot sairaan hyvä kustomoimaan!

    angelspullip.blogspot.fi

    VastaaPoista
  3. Ihania kuvia! ❤
    Ja oot todella hyvä customoimaan.
    ~Kiki
    Www.Dollmacarons.blogspot.fi

    VastaaPoista
  4. Ihania kuvia! ❤
    Ja oot todella hyvä customoimaan.
    ~Kiki
    Www.Dollmacarons.blogspot.fi

    VastaaPoista

Flickr Images

Translate