Kuvatarinan kolmas osa :DDDD

Päätin nyt tehä tätä kuvatarinaa... Tää tais olla vähän, noh, Tää osa ei ollu ihan mun mieleen...no katsotaan mitö tulee. SINÄ OLET ...


Päätin nyt tehä tätä kuvatarinaa...
Tää tais olla vähän, noh, Tää osa ei ollu ihan mun mieleen...no katsotaan mitö tulee.

SINÄ OLET MINUN SISKONI

Musiikki päälle ;)


Pari päivää on nytten kulunut, ja aika alkaa käydä vähiin. Kaneli on harjaamassa Penelopen hiuksia,
Kaneli: Ompas sinulla kauniin paksut hiukset ^^ *mutisee jotain*


Kaneli: Silloin kun olin nuori, minullakin oli veli, tai no, onhan hän veljeni edelleenkin. En vain ole nähnyt häntä pitkään aikaan *pälä pälä*

Penelope: Tuota, Kanelitäti, minua ei hirveästi huvittaisi puhua siskostani, tajuatkos.
*Vilkaisee olkansa yli tyttöä*

Kaneli: Kyllähän minä sen ymmärrän, muruseni ^^

Penelope:Tuota, mitä tässä on nyt pari päivää oleskellut sinun seurassasi, olen tullut siihen päätökseen, että olet 100% kivempi, kuin Kuu. Hän ei koskaan muista nimeäni, hän kutsuu minua rampalapseksi. Sinä taas kutsut minua Muruseksi tai ties miksi ja pidät minusta hyvää huolta.

Kaneli: Olet minulle hyvin tärkeä, eikä Kuu osaa kohdella ihmisiä kunnolla. * katsahtaa muualle*

Tuttu musta pilvi leijailee Penelopen pään viereen pahat mielessään.
?: Pian on aika, älä kiinny tyttöön!
Penelope: Mene pois!
?: Toimi nyt kun olette yksin!

Penelope: Aaaah...alkoi yhtäkkiä pyörryttämään.
Kaneli: Oi voi, käy makuultesi kultaseni.
Penelope: *Alkaa hengittää hyvin raskaasti*

Kaneli: OI VOI! Odota tässä, niin haen apua! Tässä ei kestä kauaa muruseni

Penelope: *Puhuu hitaasti* Agu lama dias magara kei hoas fmois...

Kaneli:Hmmmm?
Penelope: *Jatkaa outoa höpötystään*


Penelope: Ahum, Aktei VI!

Penelope: Shit...Vihdoin, toivottavasti siskoseni olet nyt ylpeä.
Tämä on sinulle

Penelope: * Kuristaa Kanelia ilmassa*
Kaneli: Äh...Äh...Ota tämä... pois...en saa....

Kaneli: *Lysähtää elottomana maahan.*
Penelope: Tällä vapautan saatanan häkistään, ja avaan Helvetin portit.

Toisaalla

Kuu on ollut hetken katselemassa mitä tapahtuu, ja näki, kuinka Penelope tappaa viattoman Kaneli-paran.

Kuu:*Tarraa Kuuta päästä ja alkaa silittämään tytön pellavanpehmeää päätä*

Kuu: MITÄ SINÄ SAASTA MENIT TEKEMÄÄN! HÄN VÄLITTI SINUSTA!

Penelope: Tuo tyttö tuossa on minulle pelkkä paskanhailee, minä en piittaa hänestä millään tasolla!

Penelope: JA NYT MINÄ VAPAUTAN SINUT KUOLEMASTA, SISKONI! KUTSUN KAIKKI SIELUN RIPPEESI LUOKSENI!

Ilma muuttuu tummaksi ja tukalaksi, maasto kuumenee ja tummat pallot valtaavat alustan. Saatanan tytär on herännyt .

Pienet jalat laskeutuvat maahan.
?:*Lysähdys*

?: Hei siskoseni.
Penelope: OLIVE
Penelope: Minulla on sinulle näytettävää, joten mennäänkö?
Olive: *Tarttuu tyttöä kädestä* 

Kun siskokset ovat lähteneet, paikalle jää vain Kuu, pitelemään Kanelin päästä kiinni.
Kanelin lasittunut katse valtaa hiljaisuuden. Ääntäkään ei kuulu. Vain Kuu on pitämässä Kanelin elottomalle ruumiille seuraa.

Kuu: Kaneli......




HUUUUOH! siinä se taas oli! Tein sen!
Mun mikään kuvatarina ei oo tainnu saada koskaan kolmatta osaa...Kertokaa toki mielipide.

Kanelin peruukki ei tule jäämään tuoksi.
 ~Nähdään~

You Might Also Like

6 kommenttia

  1. Yyyhyyyy miksiiii Kaneli ei saa kuolla ei ei ei ;--; Penelope on hyvin ilkeä (vaikka myös syötävän suloinen ehh) ;-; oli kyllä jälleen mahtava kuvatarinan osa💗💗 kiitos että teet näitä,oot nimittäin tosi taitava❤

    VastaaPoista
  2. Oho jännä tarina. Tykkään paljon valtteri täti! Jatka pliis pijaan ♡ kiva lukee aina tarinaa kun oppii hahmojen nimet paremmin ja näin ♡ pus

    Ainuy joka hämmensi oli kohtauu:*Tarraa Kuuta päästä ja alkaa silittämään tytön pellavanpehmeää päätä*


    Kanelin päätä? Mutta miullaki menee aina igor ja luciano sekasi shh xD

    VastaaPoista
  3. O.o

    Sun tarina muuttuu aina vain jännemmäksi!

    VastaaPoista
  4. Oi aivan mahtava tarina pakko saada lisää!!!! :3

    VastaaPoista
  5. Ihana tarina! Tuntuu hirveältä sillä naurahdin tuossa "paskanhailee" kohdassa. Loppu oli liian surullinen :c

    VastaaPoista

Flickr Images

Translate