25cm obbarilla leikkimistä ja dal kuumetta

Juu.... Oon myös ollu ahkera, meinaan oon ommellu tosi paljon nukeille kaikkea kivaa Kattokaa ny sitä Nopilla säätämistä Fi...

Juu.... Oon myös ollu ahkera, meinaan oon ommellu tosi paljon nukeille kaikkea kivaa

Kattokaa ny sitä
Nopilla säätämistä

Figuureita








Nyt voisin vielä laittaa jäken miitistä otetusta yukista kuvia, niitä kun ei ole vähän...meh... Nukke on @ perunakansan






Mitä nää asennot on :D



Mizuki: Löysin tuolta tällasen yksinäisen kissan, voidaanko pitää se?


Kierot :D

Heido n 3n

You Might Also Like

2 kommenttia

  1. Hehe Yuki pääs jonkun kuvaukseen kun ei oo mulla ollut kameran edessä pitkään aikaan ; n ; OKEI syynä on että oottelen peruukkia yhä, elä luulekkaan että tuut viemään Yukin miljoonatta kertaa >83

    VastaaPoista

Flickr Images

Translate