Wanhat

Päätin vähän kertoa nyt täällä nukkeblogin puolella et miks tää viikko on ollu vähän meh... MULLA OLI VANHAT! Kyllä, ne lukion kakkoste...

Päätin vähän kertoa nyt täällä nukkeblogin puolella et miks tää viikko on ollu vähän meh...

MULLA OLI VANHAT! Kyllä, ne lukion kakkosten isojen tanssit.

Meikä danssii Izkän kaa. Joo, mä olen toi Meridapää. Joo, mä olen 151cm lyhyt eli ihan hirveen lyhyt. Mun iskä ei kuitenkaan ollut mun virallinen tanssipari (onneks)

vaan mun tanssipari oli mun ihana poikaystävä
eiksvittuookomee Juu, hän on miun ihana tanssipari (tanssi paremmin ku izkä). Miettikääs sitä, et mulla on tos kuvassa korkkarit...saatanan jättilänen...

No mut juu, seuraavalla viikolla on hiihtoloma ja silloin pitäis tulla silleen ehkä pari postausta

Adios Amigos~

You Might Also Like

2 kommenttia

Flickr Images

Translate