u remember her?

Kuva ei ole minun, vaan lainasin tätä kaverini blogista, koska mulla ei satu olemaan neidistä yhtään stock kuvia.... Kuka muistaa tän...

Kuva ei ole minun, vaan lainasin tätä kaverini blogista, koska mulla ei satu olemaan neidistä yhtään stock kuvia....

Kuka muistaa tän neidin vielä?
Nimi siis oli Miku ja icy blythe neiti sitten onkin.
Kuten olette ehkä blogia lukiessanne huomanneet, että mikukin on kustomoitu pariin otteeseen. Tänään sitten päätin laittaa tytön ihan kokonaan uusiksi
. . . . . 
Voin eka sanoa, että kyllä, noi ripset on eriparia ja kyllä, sen kulmat on oudot mut hei, älkää antakoo sen häiritä, ei meilläkään oo symmetriset.
 Huulet on tarkotuksella tollaset.





Jueeeeeeeeeeeep...
Ei mulla kai muuta ku et huomenna mulla on ekat wanhojen tanssit (tanssin siis kahtena päivänä)

nyan~

You Might Also Like

1 kommenttia

  1. Hui onnea tanssehin. Meillä on vaan pe

    Tykkään kovasti uusimmasta meikistä! Oi että on kaunis. Erikorkuiset kulmakatvat tuovat veikeyttä kasvoille.

    VastaaPoista

Flickr Images

Translate