Q & A

Mulla on siis instagramissa nukkeprofiili, missä on jo yli 300 seuraajaa, joten päätin pitää Q&A postauksen tänne. Tyypit sai laittaa k...

Mulla on siis instagramissa nukkeprofiili, missä on jo yli 300 seuraajaa, joten päätin pitää Q&A postauksen tänne. Tyypit sai laittaa kysymyksiä ja täällä on vastaukset.

1. Oletko harjoitellut kostomointia esim, piirtämällä?
- Juu ja en. Kuvista oon harrastanu melkeen 11 vuotta, et siinä ajassa oppii kaikkea. En kyl sinäänsä harjoittele mihinkään muuten kun teen kustomsuunnitelmat koneella.

2. Miks oot peruna? 
-Mä vaan oon :3 

3. Paljon sulla on mennyt rahaa yhteensä nukkeiluun suunnilleen?
-En ees kehtaa laskea, saatika kertoa

4. Jos oisit rikas, tulisitko luokseni? T: Jenna senpai
- todellaki tulisin, senpai  n 3n

5.Aijotko hankkia muita ku pullippeja, esim. daleja?
- Todellakin. Hirvee dal ja byul kuume. Taeki olis kiva, samoten isul, sellanen poikatyttö u know ;3

6. Kuinka kauan olet nukkeillut?
- noin 5 vuotta suunnilleen, ehkä enemmänkin, sillä sain melkeen vuos ennen mun mikun (icy) ennen ku aloin pitää blogia.

7.Mikä sai sut alottamaan?
- Ehkä se, että oma ihana ystävänikin aloitti (hän sai nuken minua myöhemmin ;))

8.Millä kuvaat?
-Canon eos 1100D

9.Suosikki omista nukeista?
- Alice hattara ku oon nyt saanu sen kuntoon

10. pihi vs. tuhlari?
-Kehkeh, tuhlari kehkeh


11.Miten päätit aloittaa kustomoinnin?
-Näin ja luin kaikkia customjuttuja ja päätin kokeilla, yhessä vaiheessa kyl tuntu siltä, et heitän vaan hanskat tiskiin, mut tässä ollaan

12. Mistä tutustuit pullipeihin?
-En enää edes muista, joku kaveri kai kertoi

13.Aijotko koskaan hankkia Taea?
-Todellaki, joku Kuroshitsuji tae olis aik jees TAI ISUL CIEL! HALUAN!

14.Miks oot niin ihana ; 3;
- Oonks mä ihana?

15.Miks oot niin taitava customoija?
-En tiiä, kai harjotus tekee mestarin, parempiki voisin olla, mut tällä mennään.

16.Milloin sait ekan nukkesi ja mikä se oli?
-Mikun sain 2011 keväällä tai 2012 keväällä, en muista ihan kunnolla. ja se oli blibbosta
Louisen sain ekana pullippina ja pullipstylestä

17.Onko kivaa customoida toisten iloksi?
-Parempaa ku kivaa, mä NAUTIN siitä. On ihanaa ku ihminen iloitsee mun luomuksesta vaikkei ne mitään parhaita ole :3

18.Minkä nuken haluaisit
- Niitä on liikaa, mut Byul hermine, sold out ;;;;A;;;;;

19. Mitä käytät customoinnissa ja mistä saat?
-Vesivärikyniä, ihan perus suomalaisesta kirjakaupasta tai askarteluliikkeestä
Pastelliliituja synttärilahjaks mun tädiltä
Mattaa, Fantasiapelit
glossia tiimarista (r.i.p)

20.Miks oot mukava?
Oonko?

21.Mistä sait tietää pullipeista?
En muista


 22.Ootko joutunu luopumaan jostain nukkejen takia?
En kai.........KÖH raha KÖHKÖH


23.Mikä on parasta nukkeilussa ja customoimisessa?
-Nuket on söpöjä, melkeen ku omia tyttäriä, joita saa meikata jos haluaa

24. Mikä ärsyttävintä?
Raha...obitsu ja peruukkihuolet....rikkimenevät asiat...

Siinä ne sitten oli. Oli ihanaa saada näinki paljon ihana kysymyksiä ; u ; Kiitos paljon kaikki ihanat nassukaiset


Heij~

You Might Also Like

3 kommenttia

Flickr Images

Translate