Is it me you looking for

HAEE BABS! Arvatkaas mitä! ei oikeesti mitään. Päivittelen hei ahkerasti blogia, if u noticed that Te kai muistatte mun ihanaisen...

HAEE BABS!

Arvatkaas mitä! ei oikeesti mitään.
Päivittelen hei ahkerasti blogia, if u noticed that

Te kai muistatte mun ihanaisen Prupani. No ex-Percentiasta tuli Charlotte.
Mä myös kustomoin neidin uudestaan, tein tatuoinnin ja MODASIN sen silmät

Aika pahis vai? No ei vaineskaan. Kokeilin ihan huvikseni tehä tollasen.

Oon muuten saamassa kustomitilauksen täs parin päivän päässä. Mä olen myös myynyt Severin ja Catherinen, eli mun Docollat.
Eli kerään siis rahaa tähän Dal ra muwiin kuten ehkä tiedätte
Samoten oon miettiny vakavasti Mikun myymistä. Neitiä kun en enää niin paljoa kuvaile, niin ajattelin hänet sitten myydä.
Olisko kiinnostuneita?


Modauksen iloa

Charlotte: Meeps
Mizuki: hmmm

Chu*

Obitsu: GRÄÄÄÄR!
Mizuki: Mitäs vittua?
Charlotte: babs, älä kiroa.

Mizuki: Minä sinulle kohta näytän, sesnkin pieni ipana
Charlotte: Kato, nenä

Mizuki: Näin ne tuhmat tytöt koulutetaan

Charlotte: GRÄÄH!


You Might Also Like

6 kommenttia

  1. Ihanan piristävä postaus ! Hyvä etten alkanut ääneen nauramaan 8DD ♡ ja Charlotte on KAUNIS 8)

    VastaaPoista
  2. Hupsu postaus ;D Hyvällä tavalla siis! Liityin lukijaksi, kurkkaisitko munkin blogin?
    Kissennuket.blogspot.fi

    VastaaPoista
  3. Olinkin jo lukija ja sä oot jo mun blogin lukija :D oon tyhäm...

    VastaaPoista

Flickr Images

Translate